StudiebogSolgt
Om denne vare
Service er marketing - et brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det den gør af Søren Bechmann giver konkrete forslag til arbejdet med nyudvikling og forbedring af serviceydelser. En kundes konkrete oplevelse af virksomhedens service spiller en stor rolle for hvordan kunden vurderer virksomheden. Dermed vægter en god service ofte højere for kunden end firmaets egentlige markedsføring.
God, men brugt
 Grøn
Sådan får du varen
Forsendelse ikke mulig
Afhent nær 6710 Esbjerg V
75 kr.
Oprindelig købspris: 249 kr.
1 visning
3 år
tulle08

tulle08

  • Online 2 timer siden
  • Fri fragt over 500 kr.NYT!
Hej og velkommen til min lille shop🌸 Der vil løbende blive tilføjet nye annoncer. Jeg sender med DAO📦 køber betaler fragt. Sender samme dag eller dagen efter.
For at beskytte dine betalinger, anbefaler vi at du aldrig overfører penge udenom Trendsales' hjemmeside eller app. Læs mere om vores sikre transaktioner.