StudiebogSlettet
Om denne vare
Hej! Jeg startede på Markedsføringsøkonom i 2020 og sælger nu mine studiebøger. Der er INGEN overstregning eller lignende i bøgerne og de er derfor i rigtig fin stand. Bøgerne kan hentes i Odense, eller sendes på købers regning, god dag:). Metode til markedsføring og service, 2. udgave. Per Bergfors, Poul K. Faarup og Jeantte Thomsen. ISBN: 9788741274423 -180kr   Intercultural and Global Competencies, 2nd edition. Helen Duus Møllerskov. ISBN: 9788741275116 -150kr   Salg og salgspsykologi, 2. Udgave. Mette Hald og Mette Risgaard Olsen. ISBN: 9788741270272 -300kr   Globaløkonomi til marketing og service, 2. udgave. Hans Jørgen Biede. ISBN: 9788741271606 -250kr   Markedskommunikation. Birgitte Nygaard Alexandersen, Maiken Ploug Krogslund, Susaanne Meldgaard og Poul K. Faarup. ISBN: 9788741268514 -300kr   Erhvervsjura for marketing og service, 6. udgave. Bjarke Tinten, Kennet Fischer Föh og Helle Næss-Schmidt Risdal. ISBN: 9788741278100 -200kr   Organisation, Innovation and Supply Chain Management. Dorthe Bohlbro, Thomas Lindholm Uth, Anne Sejer Hansen, Jes Victor Noldus Christiansen og Anne Boeg. ISBN: 9788741277165 -350   Erhvervsøkonomi til Akademiuddannelserne, 5. Udgave. Lone Hansen, Morten Dalbøge og Torben Rosenkilde Jensen. ISBN: 9788741269290 -350kr   Erhvervsøkonomi til Akademiuddannelserne, 5. Udgave opgavesamling. Torben Rosenkilde Jensen og Morten Dalbøge. ISBN: 9788741270838 -100kr
Næsten som ny
Sådan får du varen
Forsendelse ikke mulig
Afhent nær 5000 Odense C
2.180 kr.
29 visninger
2 år
kapalla

kapalla

  • Online 1 år siden
For at beskytte dine betalinger, anbefaler vi at du aldrig overfører penge udenom Trendsales' hjemmeside eller app. Læs mere om vores sikre transaktioner.