StudiebogSlettet
Om denne vare
Hej! Jeg startede på Markedsføringsøkonom i 2020 og sælger nu mine studiebøger. Der er INGEN overstregning eller lignende i bøgerne og de er derfor i rigtig fin stand. Bøgerne kan hentes i Odense, eller sendes på købers regning, god dag:).
Metode til markedsføring og service, 2. udgave. Per Bergfors, Poul K. Faarup og Jeantte Thomsen.
ISBN: 9788741274423
-180kr
Intercultural and Global Competencies, 2nd edition. Helen Duus Møllerskov.
ISBN: 9788741275116
-150kr
Salg og salgspsykologi, 2. Udgave. Mette Hald og Mette Risgaard Olsen.
ISBN: 9788741270272
-300kr
Globaløkonomi til marketing og service, 2. udgave. Hans Jørgen Biede.
ISBN: 9788741271606
-250kr
Markedskommunikation. Birgitte Nygaard Alexandersen, Maiken Ploug Krogslund, Susaanne Meldgaard og Poul K. Faarup.
ISBN: 9788741268514
-300kr
Erhvervsjura for marketing og service, 6. udgave. Bjarke Tinten, Kennet Fischer Föh og Helle Næss-Schmidt Risdal.
ISBN: 9788741278100
-200kr
Organisation, Innovation and Supply Chain Management. Dorthe Bohlbro, Thomas Lindholm Uth, Anne Sejer Hansen, Jes Victor Noldus Christiansen og Anne Boeg.
ISBN: 9788741277165
-350
Erhvervsøkonomi til Akademiuddannelserne, 5. Udgave. Lone Hansen, Morten Dalbøge og Torben Rosenkilde Jensen.
ISBN: 9788741269290
-350kr
Erhvervsøkonomi til Akademiuddannelserne, 5. Udgave opgavesamling. Torben Rosenkilde Jensen og Morten Dalbøge.
ISBN: 9788741270838
-100kr
Sådan får du varen
Forsendelse ikke mulig
Afhent nær 5000 Odense C
2.180 kr.
kapalla
- Online 1 år siden
For at beskytte dine betalinger, anbefaler vi at du aldrig overfører penge udenom Trendsales' hjemmeside eller app. Læs mere om vores sikre transaktioner.